Regulamin
REGULAMIN SKLEPU
Data ostatniej aktualizacji – 07.03.2024 r.
§1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy sklep internetowy prowadzony jest przez Dorotę Dudę prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą CUSTOMER SERVICE SOLUTIONS DOROTA DUDA z miejscem prowadzenia działalności Chotomów (05-123) przy ul. Radosna 20, NIP: 6691338092, REGON 330961250
- We wszelkich sprawach związanych z funkcjonowaniem Sklepu proszę o kontakt pod adresem e-mail: kontakt@dorotaduda.pl
- Regulamin określa ogólne zasady i warunki korzystania ze Sklepu oraz prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego.
- Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca zapewnia Kupującemu możliwość zawarcia umowy sprzedaży produktów i usług dostępnych w Sklepie oraz zawarcia umowy o dostarczenie Produktów i usług. Sprzedawca świadczy także na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
- Składając zamówienie w Sklepie Klient oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem Sklepu i akceptuje jego postanowienia, a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w sposób i w celach określonych w niniejszym Regulaminie.
§2
Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie pojęć:
1. Regulamin – niniejszy dokument, który określa zasady sprzedaży produktów i usług poprzez sklep internetowy pod adresem: https://www.dorotaduda.pl/sklep
2. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://www.dorotaduda.pl/sklep oferujący produkty, produkty cyfrowe, webinary i kursy on-line.
3. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Customer Service Solutions Dorota Duda, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej (CEIDG), NIP 6691338092
4. Dane Sprzedawcy – umożliwiające Klientowi kontakt ze Sklepem:
Nazwa Firmy: Customer Service Solutions Dorota Duda
adres Sprzedawcy ul. Radosna 20, 05-123 Chotomów
adres e-mail: kontakt@dorotaduda.pl
Numer konta bankowego Sprzedawcy Mbank 43 1140 2017 0000 4302 0563 5042
5. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
6. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
7. Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
8. Umowa na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość, do chwili zawarcia umowy włącznie.
9. Zamówienie – oświadczeniewoli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
10. Konto Klienta – indywidualne, konto Klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
11. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie konta Klienta.
12. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
13. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość modyfikacji danych Zamówienia.
14. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
15. Asortyment – Wszystkie Produkty fizyczne, Produkty cyfrowe oraz Usługi dostępne w Sklepie.
16.. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług.
§3
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania Produktów oraz składania zamówienia na Produkty, niezbędne jest:
- Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet
- Zainstalowana przeglądarka typu Chrome, Mozilla, Opera lub Safari
- Aktywne konto poczty elektronicznej (adres e-mail)
§4
Informacje ogólne
- Przeglądanie Asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania konta.
- Składanie zamówień przez Klienta na produkty znajdujące się w Asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek Vat)
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (produkt fizyczny).
§5
Zakładanie konta
- Aby założyć konto w Sklepie należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie danych osobowych, które są niezbędne do realizacji Zamówienia.
- Założenie konta bez darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto, poprzez wysłanie takiego żądania do Sprzedawcy. Może to zrobić poprzez e-mail lub pisemnie na adres podany w §2 pkt 4.
§6
Zamówienia
- W celu złożenia zamówienia Klient może zalogować się do Sklepu lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji.
- Klient składający zamówienie za pośrednictwem Sklepu, kompletuje zamówienie wybierając Produkty lub Usługi, którymi jest zainteresowany. Dodanie Produktów lub Usług do zamówienia następuje przez wybór polecenia „KUP TERAZ” pod danym Produktem lub Usługą prezentowanym w Sklepie. Klient po skompletowaniu całości zamówienia składa je przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na Stronie Internetowej Sklepu przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”.
- Jeśli Klient wybrał opcję złożenia Zamówienia bez rejestracji – będzie zobowiązany aby wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy, adresu, na który ma zostać dostarczona dostawa, bądź adres i numer paczkomatu Inpost, wpisać dane do faktury.
- Kliknąć przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail.
§7
Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu Zamówienia przez Klienta za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie i przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie zamówienia następuje poprzez wysłanie Klientowi stosownej informacji e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym wypadku Zamówienie zostanie anulowane.
- Klient wybiera jedną z metod płatności (przelew, blik, karta kredytowa) oferowanych przez service PayU
- Dostawa zamówionych Produktów cyfrowych ( e-booków) następuje niezwłocznie po dokonaniu zapłaty i zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy. Klient otrzymuje drogą mailową link niezbędny do pobrania pliku. W przypadku zamówienia Usługi, bądź Produktu fizycznego, realizacja Zamówienia następuje zgodnie z terminem, wskazanym w opisie Produktu/usługi w Sklepie.
- Dostawa Produktów odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
- Zamówienia powyżej wartości 300 PLN realizowane są na koszt Sprzedawcy .
§8
Prawo odstąpienia od Umowy
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przed upływem terminu odstąpienia od umowy.
- W sytuacji gdy nie występują okoliczności wskazane powyżej, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy na warunkach wskazanych poniżej.
- Odstąpienie od umowy następuje poprzez poinformowanie Sprzedawcy o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia przekazanego pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną.
- Sprzedawca udostępnia wzór Formularza Odstąpienia od Umowy – stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Niewykorzystanie formularza w procesie odstąpienia od umowy nie stanowi o nieważności odstąpienia.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek zwrócić, na swój koszt, zakupiony Produkt u Sprzedawcy w stanie nienaruszonym i niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
- Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres korespondencyjny lub adres e-mail Sprzedawcy przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od niego płatności dotyczące Zamówienia.
- Zwrot płatności zostanie dokonany po otrzymaniu zwrotu Produktu przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.
§9
Odpowiedzialność za wady
- Obowiązkiem Sprzedawcy jest dostarczenie Kupującemu produktu wolnego od wad fizycznych lub prawnych.
- W celu złożenia reklamacji Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
- Wszelkie reklamacje dotyczące Produktu lub Usługi winny być zgłaszane pocztą elektroniczną na adres kontakt@dorotaduda.pl lub na piśmie na adres Sprzedawcy.
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji następujących informacji: czytelne oznaczenie Klienta, pozwalające na identyfikację w systemie, opis usterki/błędu/wady, wraz ze wskazaniem czasu jej wystąpienia, podanie wersji i nazwy przeglądarki internetowej na której występuje wskazany problem (dotyczy produktów cyfrowych).
- Podanie wskazanych wyżej informacji i okoliczności ułatwi sposób procesowania reklamacji. Informacje te nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- O rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedawca powiadomi Klienta w wiadomości wysłanej na adres poczty elektronicznej lub korespondencyjny, podany przez Klienta w reklamacji, w terminie do 14 dni.
Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
Ochrona Danych Osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów w rozumieniu przepisów Rozporządzenia o ochronie danych osobowych jest Sprzedawca tj. Dorota Duda prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Customer Service Solutions Dorota Duda ze stałym miejscem prowadzenia działalności w Chotomowie (05-123) przy ul. Radosnej 20, NIP: 669-133-80-92, REGON: 330961250
- Sprzedawca zapewnia ochronę powierzanych mu przez Klientów do przetwarzania danych osobowych.
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w szczególności zgodnie z:
- Rozporządzeniem o ochronie danych osobowych;
- Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz odpowiednich aktach wykonawczych do tej ustawy.
- Przetwarzanie danych osobowych Klientów następuje w celu zapewnienia prawidłowej realizacji Usługi, informowania Klientów o Produktach i świadczonych przez niego usługach oraz w innych celach, jeśli Klient wyrazi na to odrębną, wyraźną zgodę.
- W ramach Umowy Sprzedawca przetwarza następujące dane osobowe Klientów: imię, nazwisko, adres zamieszkania/prowadzenia działalności, nazwa firmy, adres poczty elektronicznej, nr telefonu kontaktowego, numer NIP.
- Udostępnianie danych osobowych przez Klientów ma charakter dobrowolny, jednak jest konieczne do realizacji Usługi.
- Szczegółowe informacje w zakresie ochrony danych osobowych reguluje Polityka Prywatności i plików cookies, dostępne na stronie, w zakładce Polityka Prywatności.
§11
Postanowienia Końcowe
- Niniejszy Regulamin może ulec zmianie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego, obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Załącznik nr 1 do Regulaminu – Wzór formularza odstąpienia od umowy